29. jan. 2012

Gi det med en MUFFIN


I dag har det luktet vidunderlig på kjøkkenet mitt. For aller første gang har jeg (med god hjelp av kjæresten, må nevnes) laget og smakt gulrotkake-cupcakes! Myke, saftige, deilige muffins som rett og slett bare smelter i munnen...

Jeg brukte denne fantastiske oppskriften på den fantastiske bloggen www.sukkerfeen.com. Sukkerfeen selv heter Caroline, er så søt som bare en sukkerfe kan være, og er tilfeldigvis også en kollega av meg. Jeg anbefaler ALLE med ♥ for baking og søte delikatesser å sjekke ut de mange fristelsene hun byr på i bloggen sin!

Jeg benyttet selvsagt denne sjeldne bake-anledningen til å eksperimentere litt med papir også. Fant en hyggelig "muffins-innpakning" passende til for eksempel en mamma her på Food Art Party. Hvis du vil prøve, så anbefaler jeg deg å se litt på disse instruksjonene først.

For øvrig ligger det i planene å komme raskt tilbake med andre varianter av muffins-dekor og en enklere beskrivelse av både fremgangsmåte og utstyr.

Bon appétit!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...