10. okt. 2012

Spøkelsesbakgrunn - Ghost wallpaper




Jeg kan visst ikke få nok av søte spøkelser akkurat nå. PC-skjermen min har blitt sort, men ikke på den kjipe måten. Tvert imot! Jeg smiler nemlig når jeg ser det lille spøkelset på mitt bakgrunnsbilde. Du kan også laste ned denne spøkelsesbakgrunnen fra Simple Desktops, mitt nye absolutte favorittnettsted for gratis skrivebordsbakgrunner.

.....

I just can't get enough of cute ghosts right now. My PC monitor has gone black, but not in the wrong way - au contraire - I'm all smiles when I spot the little ghost in the middle of my new desktop wallpaper. You can download this cutie from Simple Desktops, my new favorite website for free desktop wallpapers.

Happy October!

Irene ☺

  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...