10. mai 2012

Gi det med en bonbon 2


(Bilde lånt fra www.eatdrinkchic.com)

Da jeg prøvde ut de fabelaktige bonbons'ene fra Minieco tenkte jeg at det hadde vært morsomt å forsøke en egen variant. Jeg har faktisk fått gjort litt mer enn bare å forsøke, og et innlegg om dette er ikke så veldig langt unna.

Så viser det seg at mitt "papirforbilde" Minieco også har inspirert et annet av mine "papirforbilder" - Amy alias Eat Drink Chic! Amy har laget en fargeglad og supersmart variant av bonbon i to deler som skyves i hverandre. Dermed kan bonbon'en åpnes og lukkes så enkelt som bare det - om og om og om igjen.

Her kan du laste ned og printe Eat Drink Chic sin geniale candy bonbon. Sjekk også ut de mange andre superfine papirprosjektene som Amy deler (gratis, selvsagt!).



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...