28. apr. 2012

Rent sagt på badet



Idet jeg utførte helgevasken slo det meg - igjen: Jeg har et sørgelig bad. Dessverre får jeg ikke gjort så mye med det per nå. Men kanskje jeg kan gjøre NOE - for eksempel gjøre det litt morsommere?

Disse enkle, morsomme baderoms-plakatene fra Over the Big Moon inspirerer meg til å ta noen små grep for å sprite opp litt på badet. Seksåringen i huset kan i hvert fall trenge påminnelsene over! ☺

Over the Big Moon har også kjøkken-plakater for de som ønsker noen påminnelser der også:



Likte du disse? Se flere innlegg her, blant annet fra temauken "Pent sagt", for flere sitater og ordbilder som du kan laste ned og printe ut (helt gratis, selvsagt!).

God helg! ☺

3 kommentarer:

  1. Kunne jammen ha trengt ein plakat til badet mitt, eg også:) Denne ser ut til å passe fint til dei turkisblå plateveggane mine...
    Og ja, dei hekla klutane er laga for å skulle brukast; nyttig pynt:)
    Her er det kaldt og guffent ute, og tid for innekos:)

    Ha ei flott helg!

    SvarSlett
  2. Så mye lekkert, likte spesielt godt bokuglene.
    Blir ikke siste gangen jeg besøker bloggen din.

    SvarSlett
    Svar
    1. Så hyggelig! Takk skal du ha - og velkommen igjen! ☺

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...