29. apr. 2012

Inspirasjonsinjeksjon



I kveld har jeg lyst til å gi videre et digert SPLÆSJ av inspirasjon!

Når jeg føler meg kreativt uttørket og skaperlysten trenger en skikkelig vitaminboost, da tar jeg en tur innom Funkytime. Det slår ikke feil. Jeg kjenner "juicen" renne raskere gjennom mine kreative årer igjen. Det bobler. Jeg blir glad. Jeg blir sulten! Jeg får lyst til å finne fram mine ubrukte cocktailglass og lage fest. I rosa pumps! (Noe sånt... ☺).

Unikumet bak denne inspirasjonsinjeksjonen av en webside heter Sibylle. Hun har til og med sitt eget blad!

Sjekk ut Funkytime Magazine:


Sibylle er en videregiver av rang. På sin Om-side skriver hun:

“I believe anything good is worth giving away – that includes ideas, art, beauty, design – I believe it should be shared. So please, steal my ideas. Steal my artwork and designs. Copy my stuff. Copy my blog layout. Steal my projects, make them yours.
I really don’t mind. I hope it builds you as an artist to find your own original ideas and builds the creative community towards a more giving, sharing place.”

Sibylle gir videre masse originale DIY-tips og oppskrifter (for eksempel: lag din egen kjærlighet på pinne med blomst inni!). Hun gir også videre flere prosjekter for gratis nedlasting og print. Blant annet:

Funky neon gavepapir...



"Flasketrekk" og oppskrift til giveaway-bringebærrispudding...


... og mye, mye mer!

Takk Funkytime for "kick-start" inspirasjon. Gang på gang.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...