16. jan. 2012

Og de SUPRE er...

Ukens "lik på Facebook"-kampanje er nå avsluttet, og tolv jenter gikk med på å innrømme at de ER supre (♥♥♥):

Henriette, Merete, Randi, Annette, Jorunn, Linda, Arnhild, Irene, Åsfrid, Marianne, Ingunn og Kristin.

Til mine supre hjelpere sender jeg to kort i posten som jeg håper de vil gi videre til noen de mener er supre og hjelpsomme!


I konvoluttene putter jeg også et A5-eksemplar av denne (tilfeldigvis matchende!☺) oversiktskalenderen for 2012:


Dere som ikke får noe i posten er hjertelig velkommen til å gå hit og printe fra pdf:

Link til kortene "Du er SUPER" og "TAKK for hjelpen"
Link til 2012 oversiktskalender i format A4
Link til 2012 oversiktskalender i format A5 (halv A4 side)

(se dette innlegget hvis du trenger litt veiledning i printing)

TUSEN TAKK til alle som har trykket liker på siden på Facebook - og til alle som jeg håper kommer til å gjøre det fremover! http://facebook.com/gidetvidere

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...