21. juni 2012

Smakfullt (4)


Dagens smakfulle er (etter min smak) en passende oppfølger - og passende tørsteslukker - til den hotte grillfesten jeg presenterte i går:

BEER LABELIZER - Design your own beer labels



Tidligere i år hadde jeg et innlegg hvor jeg omtalte the Jam Labelizer av Andy Biggs, en interaktiv side hvor man kan lage etiketter til for eksempel syltetøyglass (jeg laget cupcake-skilt av mine). The Beer Labelizer er forløperen - en webside hvor du setter opp dine egne flaskeetiketter ved hjelp av maler som ligger i verktøyet.

Fire av malene i
The Beer Labelizer er helt gratis å bruke, merket med en gul "bombe" (se bildet over). De andre må man betale litt for å få tilgang til, men ikke mye: For 5 dollar får man tilgang til alle betalingsvariantene. Da kan man også laste opp bilder i noen av designene - hvis man for eksempel synes at noen fortjener å få ansiktet sitt på en øl-etikett (selv takker jeg høflig nei...). ☺

Når du er fornøyd med tekst og farge på etiketten din kan du lagre den som et jpg-bilde, eller du kan printe ut etiketter rett fra siden (ulike størrelser å velge imellom).

Og jenter - merk dere:
Her er (endelig?) en sjanse til å imponere mannen med noe som er laget av papir! Lag en etikett med hans navn, favorittlag, favorittuttrykk eller lignende; fest den på en ølflaske og servér. Tipper det blir god stemning i heimen! ☺

.....

To accompany the hot BBQ menu from yesterday, I would like to suggest the Beer Labelizer by Andy Biggs. Design and print your own beer labels online (or save your label as a jpg). Four of the designs are completely free of charge (thank you Andy!) and for 5$ you get them all, including designs where you can upload photos (for example if you think someone has a label-worthy face...☺).

I have previously mentionned the Jam Labelizer by Andy Biggs. Same great idea: Design your own labels online through templates. I used my jam labels as cupcake toppers - se my post here.

Irene ☺


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...