20. juni 2012

Smakfullt (3)




Jeg håper dere er sultne, for dagens sommer-print-tips er en skikkelig smaksbombe!!!

Om dere har latt dere inspirere av en linedancing Sven Nordin i Rema 1000 sine BBQ-reklamer på tv, eller om dere bare trenger "noe" til sommerens grillfest - i dette innlegget hos Hostess With The Mostess finner dere nær sagt ALT som tenkes og printes kan av grill-tilbehør!

Skilt, serviettringer, flaskeetiketter, borddekor, serveringskort, navnekort, mat/muffinsskilt, glassflagg... Jeg har satt opp en liten collage som sier det meste (men faktisk ikke alt):



Alt i settet er så gjennomført og stilig både i farger og form at jeg rett og slett blir litt overveldet. Jeg har en liten anelse om hvor mye jobb som ligger bak... Dere finner alle elementene her hos HWTM, ryddig presentert og med linker rett fra bilder inn til høykvalitets pdf-filer. Det er også en enkel oppsummering av tekstlinker til filene i bunnen av innlegget. Og selvsagt (som gjelder alle nedlastningsfiler jeg anbefaler her på bloggen) - alt kan lastes ned helt gratis!

Og så MÅ jeg bare ta med dette bildet, og ordspillet som slo meg akkurat nå (om noen andre enn meg skjønner det er en annen sak):

How "BBQ-UTE" is that?! ☺☺☺



Da er det vel bare rett ut og fyre opp grillen - og dansefoten - folkens?! ☺

.....

Today's free and tasteful summer printable is a true explosion of colors and taste from Hostess With The Mostess! Probably everything your grilling party could ever need and want! I love the colors and patterns, and I'm totally impressed by the whole thing - how it's all done in such high quality and well presented here at HWTM.

This fantastic BBQ printable made me think of a tv commercial which we see (and debate) quite a lot in Norway these days. A well-known norwegian actor performs in the commercial for a grocery chain: He goes to Texas, looking for the perfect grilling food - and ends up linedancing to "Footloose"!? (See the commercial here). ☺


Go get your grill on, but remember to check back here for more tasty tips this week! 


Irene



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...