24. apr. 2012

Gi det med stil




FRYD! ♥

Jeg hadde bare så vidt rukket å oppdage den fantastiske bloggen Craft and Creativity, så postet den makeløst kreative Helena disse aldeles bedårende til-å-spise-opp håndveskene av papir!

Helena har lagt ut pdf-filer av alle de lekre små gave-veskene dere ser over, samt en enkel mal som man kan printe på ensfarget eller mønstret papir. I bilder og ord gir hun gode instruksjoner i hvordan de skal settes sammen (det er IKKE vanskelig!), og hun viser eksempler på hvordan veskene kan stæsjes for enda mer wow-faktor. Dette må dere bare sjekke ut!

Personlig falt jeg litt ekstra for den rutete "Burberry-esken". Ser for meg at denne ville være midt i blinken for en gave (for eksempel penger eller en liten gullsmed-eske) til en trendbevisst konfirmant!



Jeg skrev ut pdf-filen på hvit Bazzil Canvas kartong, som gav utskriften en fin "stoff-struktur" og forsterket veske-uttrykket. Den ble rett og slett kjempelekker.

Apropos konfirmasjon: Sjekk ut dette smarte tipset - også hos Craft and Creativity - til hvordan du kan gi penger og gavekort på en kreativ måte.

Tusen takk for at du gir det videre, Helena!

Til slutt tar jeg med denne maskuline varianten av gaveeske med stil fra Paper Crave (egentlig en gave-eske til farsdag) som også fint kan romme en konfirmasjonsgave.



Merk at malen du finner hos Paper Crave er kun omriss, beregnet for utskrift på farget/mønstret kartong/papir.

Gi det med stil, altså - til både han og henne! ☺


7 kommentarer:

  1. Hehe... så mye artig du kommer med! :-) Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  2. Tack Irene för dina fina ord! Vad glad jag blir. Och vad fint det blev när du skrev ut mallen på det strukturerade papperet!

    SvarSlett
  3. Eg har alt *pinna* desse små, fine veskene, og så får vi sjå kor tid eg finn ein anledning til å bruke ei av dei.
    Skreiv ut uglekortet med lyseblå bakgrunn i går, og skrivaren var tydeligvis ikkje heilt fornøgd med 240g-arket...
    Ha ein fin kveld, Irene!

    SvarSlett
  4. Takk, takk ;o) Laga ei lita håndveske(blå med blomster) som æ skal gi i gave til konfirmant. Perfekt til en pengegave! Du e super, kose mæ innom dæ på hvert innlegg!!Klem

    SvarSlett
  5. PERFEKT til konfirmasjonen neste helg! Skal springe på Panduro den dag i dag og prøve meg, tusen takk for idè!

    SvarSlett
  6. Disse var stilige! Takker for massevis av gode tips og linklove på bloggen din!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...