20. feb. 2012

Pom-poms siden sist...


Det hadde jeg i hvert fall ikke trodd...

... At jeg skulle oppleve å få et pom-pom "bidrag" levert til meg på døra! Men så skjedde faktisk på tirsdag i uken som gikk. Stukket inn mellom noe sånt som 75 (!) tulipaner fant jeg to Valentines-pom-poms. Laget (!) med MYE ♥♥♥ av min kjære og deretter levert hos blomsterhamdleren for "innbinding" med tulipaner i farger som matchet. Selvlaget (!) kort med vakre ord fulgte også med. Han vet at pom-poms, kort og tulipaner gjør meg glad. Jeg ble absolutt og definitivt GLAD! (Og overrasket! - Og rørt...).

Ønsker også å vise dere et annet bidrag - ikke i pom-pom-utfordringen her på bloggen, men i utfordringen "Vårlig vegg" hos Norske Interiørblogger (NIB):


Kristina på bloggen Love Peace Pionies er en av ti flotte finalister, valgt ut blant hele 200 innsendte bidrag! Jeg falt umiddelbart (og kanskje ikke så overraskende..?) for Kristinas bilde. Det er noe med enkelheten og det myke mot det stramme. Noen pom-poms er alt som trengs for å skape fest og vår! Her er link til flere av Kristinas stemningsfulle pom-pom-bilder. Min stemme er avgitt, og jeg ønsker henne lykke til!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...