11. feb. 2012

Giveaways - det er fortsatt ikke for sent!

Disse giveawayene er nå avsluttet.Jeg har fremdeles noe å gi videre. For begge de pågående giveawayene er bli-med-fristen "inntil videre" (dvs at jeg ser an responsen en tid og poster på nytt når jeg stenger for deltakelse).

#1:


Disse billettheftene har jeg gitt bort fem av allerede, og blant de fem ønskene som nå ligger inne trekker jeg en til som får.

MEN - sjansene øker om flere hiver seg på!


Får jeg ti ønsker, trekker jeg tre vinnere. Femten ønsker = seks vinnere. Tyve ønsker = ni vinnere. Legg igjen en kommentar her på bloggen om at du ønsker et billetthefte (husk å sørge for at jeg har en mulighet til å kontakte deg), eller på http://facebook.com/gidetvidere (husk å trykke "liker" på siden!). Altså: Si (gi) det videre til andre, så øker sjansene dine!


Har du en sang som du vil gi til noen på en helt unik og personlig måte? Jeg skreddersyr dette kortet med QR-koden til DIN sang, printer det ut og sender det fix ferdig til deg i posten (og på pdf om du ønsker).

Se disse to innleggene for mer om forutsetningene for denne giveawayen og for mer om QR-kode på kort.

En god kollega av meg gav dette kortet til sin far i anledning 66 års fødselsdag. Sangen var (selvsagt!) "Når jeg blir 66" med Wenche Myhre. Nå skulle man jo kanskje tro at QR-koder og smart-telefoner kanskje er mest for de "unge og fremadstormende", men ikke nødvendigvis! Kortet ble en stor suksess. Den begeistrede mottakeren tok det faktisk med i Rotary-møte (hvor han er yngst) og viste det fram til de andres store interesse... Så her skal man ikke skue mottakeren på alderen!☺    

Legg igjen ditt sangønske i en kommentar her på bloggen eller på http://facebook.com/gidetvidere (husk å trykke "liker" på siden!). Inntil videre lager jeg kort til alle som har sangønsker som lar seg oppfylle med QR!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...