24. jan. 2012

Giveaway: QR-kort med DIN sang!

Denne giveawayen er nå avsluttet.


Har du en sang som du vil gi til noen? 

Jeg skreddersyr dette kortet med QR-koden til DIN sang, printer det ut og sender det fix ferdig til deg i posten (og på pdf om du ønsker). Se dette innlegget for mer om QR-kode på kort.


Alt du behøver å gjøre er å skrive tittelen på sangen og navnet på artisten/gruppen i kommentarfeltet til dette innlegget. Jeg synes for øvrig det er veldig hyggelig om du også vil skrive hvem du vil gi sangen til og hvorfor!

Giveawayen gjelder til og med tirsdag 31. januar fortsatt! ikke lenger.

En forutsetning for at jeg skal kunne lage koden er at det finnes en video til sangen på nettet, feks på YouTube eller  http://www.dailymotion.com. Legg gjerne med en link til videoen hvis du kan (ikke alle videoer er satt opp for visning på mobil, men jeg vil prøve å finne en versjon som fungerer). For din del er det også en fordel å vite at mottakeren av kortet har en smarttelefon.

Vennligst merk:
Dersom du legger igjen din kommentar som "Anonym", vennligst signer med et navn og send meg i tillegg en e-post (link øverst til høyre i bloggen) slik at jeg kan kontakte deg.

Jeg er klar for å hjelpe så mange som mulig å gi det videre, så inntil videre er det "alle skal få" (men forbeholder meg retten til å gjøre en trekning dersom pågangen skulle vise seg å bli stor). Jeg lager opp kortene løpende, så om du vil gi en Valentines-sang skal jeg sørge for at du mottar kortet i god tid! ☺ 

Da gleder jeg meg til å se hvilke sanger dere vil gi videre!

4 kommentarer:

  1. Nå ble jeg glad! Første bestilling har kommet. Takk Henriette - SÅNN skal det låte (bokstavlig talt):

    Aj – nå ble det vanskelig å velge!
    Har fire sanger til fire utrolig bra venninner, som jeg mer enn gjerne skulle gitt en sang - og et så kult kort!
    Men, valget har falt på:

    http://youtu.be/crTc1V34m8g

    En fantastisk sang til en fantastisk venninne – den har fulgt oss i mange, mange år. Selv om sangen er sår, er minnene gode :)

    SvarSlett
  2. Hei! Du er tydeligvis komt langt lengre enn meg på multimediafeltet..! La igjen en hilsen på veggen din på Facebook før eg skjønte at eg skulle gjøre det her.. Og eg ana ikkje om kjæresten min har en smart telefon, for eg veit ikkje ka en smarttlf er, men eg ønska meg eit kort til han, med bruno mars - grenade. For det skarpe øret kan man høre at det ikkje er en spesielt kjærestevennlig sang, men den har en spesiell betydning for oss.. ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Andrine! Klart at jeg skal gjøre mitt beste for å få Bruno Mars på et QR-kort til deg! :-)Du er sikkert ikke den eneste som lurer på hva en smarttelefon er. Mobiltelefonen må ha et kamera og mulighet til å laste ned program (app). Tror også at touch-skjerm er nødvendig. Jeg har en iPhone, og det fungerer veldig bra, og nå finnes det jo så mange varianter av slike telefoner. TAKK for at du spurte! :-)

      Slett
  3. Til Valentines Day: Tor Endresen - Ingen er så nydelig som du. Til min konde fordi jeg sang den da jeg fridde.

    http://www.youtube.com/watch?v=8vpt1bFi_Ds

    Mvh Espen Ø

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...