20. jan. 2012

Gi det til mamma med en POM POM


Da erklærer jeg "morsdagsballet" for offisielt åpnet med dette fabelaktige morsdagsprosjektet fra Mufn Inc: Morsdagskort med matchende pom pom! Du får instruksjoner i både tekst og bilder, og blant de fire pdf-versjonene av kortet er det en helt uten tekst på forsiden (dersom du ikke synes noe om å gi kort med engelsk tekst).

Det er ikke tilfeldig at jeg starter med nettopp dette prosjektet.

Jeg ♥ pom poms!

Pom poms er bare FESTlige! De kan pynte opp nær sagt helst. De er BILLIGE, morsomme og - ikke minst - ENKLE å lage!

Dette er arbeidslampen min:


Og her er buketten min som alltid pynter opp og som ALDRI visner:


Som sagt - pom poms er enkle og billige å lage. Alt du trenger er silkepapir som du får kjøpt rimelig hos feks NILLE (en pose med 12 ark koster ca 20 kroner), saks og blomstertråd - eller eventuelt frysestrips!

Det blir mer pom poms i det kommende - både ideer og slik-gjør-du-forklaringer. Kanskje du blir med på en liten pom-pom-utfordring også..? Like greit å få tak i det du trenger med en gang, for dette blir moro!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...