9. jan. 2012

Eksperimentet: En første status


En snau uke inn i mitt eksperiment/nyttårsforsett ser det slik ut:

Fantastiske 126 kjente og ukjente FB-venner har trykket "delta" på arrangementet mitt på Facebook, og antall invitasjoner ute er mer enn en tidobling av hva jeg selv startet med!

I skrivende stund har jeg hatt 480 besøk på bloggen, hvorav:
350 er unike besøkende og
30% av trafikken er returnerende besøkende!
6 har valgt å følge bloggen hittil og
tilsammen 13 kommentarer har blitt lagt igjen på bloggen!

Jeg har testet en første "giveaway" - og lærte masse. Blant annet at det nok kan være smart å ha en egen side på FB hvor jeg blant annet poster når jeg har aktiviteter. Så det har jeg nå opprettet:
facebook.com/gidetvidere (liker du..? )

STOR APPLAUS for en super første blogg-uke, og tusen, tusen takk til alle som har hjulpet meg i gang! Jeg lover at det skjer mer i tiden som kommer, så følg GJERNE med videre...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...