1. sep. 2012

Bildedomino - Picture domino



Jeg ♥ domino. Det er enkelt, intuitivt og samtidig utviklende for små hoder. Poden min og jeg har spilt domino siden før han var fire, og han går ikke lei. Et spill går så raskt at vi kan ta flere runder, og vi rekker å vinne og tape begge to. Det er viktig for moralen! ☺

Hos Handmade Charlotte fant jeg denne utsøkte bildevarianten av domino for de minste. Det kommer nok ikke som en overraskelse at jeg ♥ dette også... av alle de samme grunnene som jeg ♥ originalen, og fordi vi alle kan laste ned spillet og printe det helt gratis her (trenger ikke engang fargeskriver, sort-hvitt gjør jobben!). Takk Charlotte!

.....

I ♥ domino. It's easy, intuitive and educative for young heads. And because one game of domino is played quickly, we get to play several rounds - and win some and lose some, which is important for the moral! ☺

I also ♥ this exquisite printable picture domino version for smaller kids found over at Handmade Charlotte. I ♥ for all the same reasons as the original - and certainly because it's free for us to download, print and enjoy. Thank you Charlotte!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...