23. mai 2012

FIESTA invitasjonskort



For english summary, see end of post.

Ingen FIESTA uten en "FIESTLIG" invitasjon! ☺

Her er element nummer to i *FIESTA-serien: Et invitasjonskort i to fargekombinasjoner - som selvsagt matcher mini bonbon-eskene i forrige innlegg og kommende elementer. Jeg har laget to størrelser og varianter av invitasjonskortene som dere kan laste ned og printe ut (helt gratis selvsagt!).

  1. A6 format som passer godt til enkle invitasjoner med lite tekst (typisk hva/hvor/når/svar til). Denne varianten er med stiplede linjer, hvilket gjør det enklere å skrive på for hånd.
  2. En større variant uten linjer i cirka 13 x 19 cm med plass til mer tekst. Denne er også fin som for eksempel matchende meny:

Larger card approx 13 x 19 cm without lines

Begge variantene har tekstfelter i pdf-filene som kan fylles ut dersom dere ønsker maskinskrevet stil. Ønsker dere å skrive for hånd, så bare print ut filene som de er - tekstfeltene vises ikke på utskrift med mindre dere skriver noe der.

Slik gjør dere:

  1. Last ned pdf-fil til din maskin (linker nederst i innlegget)
  2. Åpne filen og skriv inn tekst i feltene dersom du ønsker
  3. Skriv ut på ønsket type papir eller kartong
  4. Klipp eller skjær langs de grå linjene

Invitasjonskortene passer i henholdsvis standard C6 og C5 konvolutt.


LAST NED HER - DOWNLOAD HERE:


PINK/ORANGE A6 invitation card (10,5 x 15 cm) with dotted lines
BLUE/GREEN A6 invitation card (10,5 x 15 cm) with dotted lines

 PINK/ORANGE larger invitation card 13 x 19 cm (no lines)
 BLUE/GREEN larger invitation card 13 x 19 cm (no lines)

(Legg igjen en kommentar her dersom dere opplever problemer med filene av noe slag).


Da er det bare å finne et påskudd for å invitere til fest! ☺

For min egen del kan jeg jo feire at jeg i går kveld fikk min ANDRE omtale på How About Orange på under en uke! = S*T*O*R*T for meg!!!

Fortsatt god uke til dere alle!

.....

Free printable invitation/menu/note cards for personal use. Second element in my printable party set *FIESTA. Two color combinations, two different sizes. The smaller one (10,5 x 15 cm) comes with dotted writing lines. The larger one (approx 13 x 19 cm) has no lines. 

All pdf-files have editable text fields. Download the files and open them from your computer to activate text editing (let me know if you experience problems or bugs of any kind). If you want to handwrite the cards, just print the pdf's as is (text fields come out invisible without  type in them).

Enjoy! ☺

Irene

More from *FIESTA printable party series here.

4 kommentarer:

  1. Fine! Og så flott at du gir oss ting som matchar:)
    Blir nok stadig økande følgartal med så mykje god omtale...
    Kjekt at du likte vimpelrekka mi:)
    Ha ei fin pinse!
    Klem

    SvarSlett
  2. Votre site est une petite mine d'or. Je suis désolé si vous ne comprennez pas beaucoup ce que je dis mais je suis française et j'utilise un système de traduction. Bravo pour votre site, je suis vraiment fan. Bonne continuation. Amitiée de France :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Merci beaucoup, Lise. Ca me fait plaisir d'entendre! ☺

      Slett
  3. Nettstedet ditt er en gullgruve. Jeg beklager hvis du ikke forstår mye av hva jeg sier, men jeg er fransk og jeg bruker en oversettelse system. Bravo for nettstedet ditt, jeg er virkelig en fan. Lykke til. Amitiée av Frankrike :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...