5. feb. 2012

Pom-pom bidrag

Det er med STOR glede at jeg i dag kan vise dere de første bidragene i pom-pom-utfordringen!

Henriette smelter mitt hjerte for papir med med denne vakre pom-pom-samlingen, laget av både silkepapir og servietter:


Henriette skrev blant annet:
"Pom-pomene var i utgangsspunktet ikke tiltenkt noen spesielle. Men etterhvert som jeg laget dem, så var det flere som på en måte fikk en eier! (...) Og nå fikk jeg endelig noe igjen for å ha litt for mange fine servietter i skapet...!"

Det var vanskelig å velge, men jeg tror dette er min personlige favoritt:


Fra Mona har jeg fått bilde av en flott bukett i vase:


Mona skrev til meg:
"Jeg har laget denne til min mamma, hun elsker blått. Buketten skal hun få til morsdag sammen med et gavekort på spa-behandling. (...) Jeg festet pom-pom'ene til blomsterpinner. Dette var kjempegøy - ikke vanskelig i det hele tatt!"

Tusen takk til to sporty og dyktige jenter som gir det videre! ♥

Jeg håper jeg får MANGE flere bidrag å vise fram - la dere inspirere og bli med!
Her kan dere se, lese og lære alt dere trenger for å delta.

(Klikk her for å se alle bidrag i utfordringen).

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...