12. jan. 2012

NYDELIG fra Prydelig!

Noen ganger, gjerne når jeg surfer litt tilfeldig rundt på nettet og minst venter det, skjer det:

Jeg finner plutselig noe som får meg til å stoppe helt opp. Som overvelder meg. Som skinner så intenst av kreativitet og estetisk sans at jeg blir aldeles ydmyk.

Det skjedde i dag, da jeg fant denne kalenderen på bloggen Prydelig:


En fantastisk dame ved navn Åshild står bak. Kalenderen har de vakreste bilder og klokeste sitater (mitt favorittsitat er på januar!), og ligger altså ute for nedlastning. Jeg sier bare TUSEN TAKK! ♥

Anbefaler for øvrig ALLE med interesse for interiør og gjør-det-selv å la seg overvelde og inspirere på prydelig.blogspot.com. (Jeg trykket "følg" umiddelbart!)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...